czwartek, 6 lutego 2014

30 days drawing challenge - dzień 1

Witam ja Was :')
Ja tak na szybko - ten oto czelendż nie jest na zasadzie, że codziennie będę dodawać notkę z rysunkiem.
Po pierwsze - nie mam tyle czasu, ponieważ chodzę do szkoły i mam inne zajęcia.
Po drugie - narysowanie czegoś konkretniejszego nie trwa pięć minut. U mnie zajmuje to trochę czasu, bo najpierw robię szkic, potem kontury, kolorowanie, cieniowanie i zapewne jakieś poprawki, także ten.
No nic, przejdźmy do dzisiejszego tematu.
Na odstrzał jako pierwszy idzie tytuł "yourself", o ile dobrze zrozumiałam to chodzi o "o mnie" czy coś takiego X'D Więc narysowałam siebie :')
Taka ja, mniej więcej c:
Jak pokazałam ten rysunek koleżance z klasy to powiedziała, że wygląda jak ja, ale ja mam inne zęby, także spoko :')
Dobrze więc, następnie jest "Favourite animals", które może dodam jeszcze dzisiaj lub na dniach, jak na razie to papatki! :'3
Ps.: Wygląd bloga zmieniony na taki Homestuckowy ^^"
Ps.2.: Do rysunku użyłam takiego oto uroczego body base :'3


0 komentarze:

Prześlij komentarz