niedziela, 7 lipca 2013

Łupy z konwentu i nie tylko ;3

Ohajo! Moja koleżanka z osiedla i 2 inne osoby (pozdrawiam xd) poprosiły mnie żebym dodała na bloga zdjęcie przypinek i tych rzeczy z konwentu. A jeszcze inna osoba ROZKAZAŁA mi pokazać jakie mam mangi XD No dobra, zebrałam się jakoś i mam zdjęcia ;3


Ulotka konwentu NiuCon V~
Prawdopodobnie na nim będę ^w^

 Wejściówka (z moim pseudo "CzłowiekNatalia" XD) i spis atrakcji, a z drugiej strony kartki mapa szkoły ;)
Przypinki :3 Ta z Applejack dla mojej przyjaciółki Agaty a pozostałe dla mnie :D
(ASUNA ZIĄ *-*)

No i w końcu te mangi ;W:
Na razie mam 3. Szaleję XD
Doubt 3 tom, Hatsukoi Limited też 3 tom i DOGS pierwszy tom ^^

Więc, to tyle z tego wpisu~ 
Następny nie wiem kiedy się pojawi, może jeszcze przed wyjazdem coś machnę c:
Także, sajonara~! ^ ^"

0 komentarze:

Prześlij komentarz