sobota, 11 stycznia 2014

Zmiany~~

Cześć. Przyszłam tylko tutaj szybciutko poinformować, że zmieniłam trochę wygląd bloga ^^ 
Pewnie jeszcze z 50 razy zmienię, ale ok. Jak na razie może być :) Tak ogółem to chciałam jeszcze dodać, że (prawdopodobnie) jutro idę do parku i porobię jakieś zdjęcia... jeśli będą się do czegoś nadawać to tu wstawię ^^ A właśnie! Niedawno byłam w parku z mamą i porobiłam trochę zdjęć (dosłownie trochę, bo mama mi wyrywała aparat ciągle XD). Poniżej dodam te zdjęcia, co się do czegoś nadają xd
Kaczoły

Mewoły

Łabędzioły

Ryboły

Kaczki Jezusy ;_;
Jakość zdjęć nie jest powalająca, dopiero oswajam się z nowym obiektywem... XD
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi za użycie słowa 'Jezusy' ? *oby nie*
Dobra, ja lecę rysować, żegnam ja was ;3 

0 komentarze:

Prześlij komentarz