poniedziałek, 29 lipca 2013

Tydzień o mnie - sobota

O~ha~yo~!
Już drugi raz dzisiaj ^v^
A więc, moi przyjaciele? Mam ich tam trochę... powiedzmy, że dużo ;W; Bo jeszcze cza doliczyć tych z neta i podsumować z tymi z reala, nie?
Etto... zostańmy przy tym, że mam przyjaciół. Lecz największą moją przyjaciółką jest Agatka ;3

Wiem, że zdjęcie jest przepiękne, nie musicie mi mówić ^-^
Agata jest też moją siostrą i kocim żołnierzem w walce przeciw dobru :')
Aktualnie jestem u babci i Agata ma mnie stąd porywać do miasta, także dzień dobry 8)
POZDROWIENIA DLA AGATKI :3
Tyle chciałam napisać odnośnie przyjaciół. Do widzenia~~

2 komentarze:

  1. ;-; Tak ich dużo ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Arriii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jest ich dużo ;_;
      Mam wymieniać ich kurdełe? XD
      Tak to jest jak się ma bloga i jest się otaku *3*

      Usuń