niedziela, 20 października 2013

Fantasy Expo (13.10) +Powracam do blogowania~

Cześć miśki :3
Postanowiłam iż machnę jakąś notkę i wrócę do blogowania.
Weszło mi to w nawyk i po dłuższym braku pisania mam jakąś pustkę na duszy ;)
A więc. 13.10 byłam z koleżanką (Hanią ^^) na konwencie Fantasy Expo. Było bardzo fajnie!
A ile ludzi! D: Z tego co wiem, to po godzinie 12/13 była taka kolejka, że się wejść nie dało /:
Mono mi nawet zdjęcie tej kolejki zrobiła! XD
Na konwencie byli wystawcy tacy jak: AniuShop, Yumegari, Komikslandia (o ile się nie mylę xd) i wiele innych fajnych ;3 Kupiłam sobie tylko 2 przypinki, bo po pierwsze mało kasy wzięłam (dzień wcześniej kupiłam glany ;_;), a po drugie równo 10 przypinek dostałam za darmo z Cartoon Netwok >3< Właśnie. Było stoisko z CN! Mam koszulkę z Pory na Przygodę i Zwyczajnego Serialu, zdjęcia z motywem Pory na Przygodę i mega wspaniałe wspomnienia z tego stoiska :D To chyba w sumie była moja ulubiona atrakcja... XD
Dobrze, a teraz mniej gadania, więcej zdjęć ^^ Z góry przepraszam za słabą jakość, ale robiłam je lekko rozładowanym telefonem ._."
Takie tam... na samo wejście XD


 
Tak wyglądało stoisko Cartoon Network od zewnątrz ;3



Cosplaye <3 Patrząc na te zdjęcia żałuję, że nie zostałam do końca konwentu ;_;

Zombiee ;3 I moja koleżanka Hania ^^

MAM ZDJĘCIE Z ALICE. MOGĘ UMIERAĆ SPOKOJNIE XD



Takie tam przy stoisku CN :D

Z Ogniową Królową (czy jak jej tam ._. Ta moja pamięć...) ;33

h3h3h3h3.
Podpisałyśmy się też w Alei Kolorów ;3
I ostatnie na zakończenie spamu zdjęciowego ^^
Ogółem podsumowując: świetna organizacja, świetni ludzie i świetna atmosfera!
Były nawet gwiazdy Jutuba typu EvarezTP, Kremóweczka i Negatyw, ale ja ciota ich nie widziałam ._. Dobrze. To byłoby na tyle, pa! ;3

0 komentarze:

Prześlij komentarz